Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
Kérjük olvasd el a GYIK-ot mielőtt üzenetet küldesz.
A számla egyben garancialevél is, mely tartalmaz a garancia érvényesítéséhez minden szükséges adatot.
Készpénzben, utánvétellel a kézbesítéskor a futárnak, kártyával a SimplePlay (OTP) rendszerén keresztül, banki utalás díjbekérő alapján.
Rengeteg dolog lehet, ami miatt nem érkezett Önnek visszaigazoló e-mail. Ez nem jelenti azt, hogy nem érkezett be hozzánk a rendelés. Például fennakadhat a levelező szolgáltatónál, van valamiféle korlátozás, esetleg el van írva az e-mail cím. Amennyiben ezeket ellenőrizte és nincs meg az oka, hívjon minket hétköznap 8-17 óráig a +36 70 705 7575 telefonszámon, vagy írjon a vevoszolgalat@hobbihorgasz.hu emailra.
Részletes leírást talál a garanciális ügyintézés menetéről a: https://hobbihorgasz.hu/garancialis-ugyintezes/ linken.
Sajnos nem.
Részletesen megtalálja a: https://hobbihorgasz.hu/szallitasi-informaciok/ linkre kattintva.
A tőlünk telhető legnagyobb körültekintéssel csomagoljuk be a hibátlan terméket melynek épségét feladás előtt ellenőrizzük. Ennek ellenére is előfordulhat a szállításból eredő sérülés.
Nagyon fontos, hogy a láthatólag sérült csomag átvétele előtt, mindig ellenőrizze a csomagot és a megrendelt termék sértetlenségét.
A csomagon látható sérülés esetén, minden esetben JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez nagyon fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél történt a sérülés, nem Ön ejtette el véletlenül.
A csomagot minden esetben ellenőrizze, a futártól ne hagyja magát sürgetni. Ez fontos lehet a későbbiekben a sérülés felelősének keresésekor.
Az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg a vásárlót. A jog gyakorlása elé akadályt gördít, ha nem tisztázott, kinél sérült az megrendelt áru.